fredag 8 augusti 2008

Nystart

Semestern är snart över, Sex and The City boxen med alla avsnitt snart genomplöjd pga vädret, det har i och för sig inte varit så tokigt att sitta och kolla på det dagarna i ända....men vikten mår väl inte så bra av detta, före min semestern och innan Viktväktarna tog semester hade jag nästan gått ner 10kg på 12 veckor - LYCKA! Lyckan är inte lika ljuvlig just nu... men det ska fixas, bakslag händer väl alla...eller? Min dåliga karaktär när det gäller choklad har gjort sig påmind och här sitter jag och mår illa över detta, imorgon blir det en lång simtur på det lokala badhuset och därmed basta! Anledning till detta då? Jag väger idag ca 105kg, vägning började på 112kg till mina 166cm, det är alldeles för mycket! Och jag och min J. vill för allt i världen ha en liten bebis till vårat enligt mig för det mesta perfekta liv, men att lägga på en bebis i magen och gå upp ca 20-30kg till mina redan 105kg är inte möjligt, så min resa mot drömmen har börjat... wish me luck.


Inga kommentarer: