torsdag 14 augusti 2008

Det här här jag!

Här kan ni göra ett personlighetstest för att se vem ni är! http://se.41q.com/

Så här står det om mig i alla fall;

Din personlighetstyp:
Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Kärriärer som skulle kunna passa dig:
Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, SYO-konsulenter, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Och vad jobbar jag som, inte tandläkare men dock tandhygienist!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Javisst det är ju jättebra :) Då vet man hur man kan inreda mysigt då det närmar sig jul hihi.

Den finns att förhandsboka på
http://www.meandmyhome.se/

Ha det bra!
Kram kristina

Anonym sa...

heej :) va glad jag blev nu. sällan man får en sån fin kommentar :) tack! burkarna som man kan skriva på är från granit tror att dom bara har dom i stockholm tyvärr. men bor du inte här kan jag ju faktiskt svänga förbi stan någon dag och köpa dom åt dig.. hoppas du får en mysig kväll. massa kramar!